„Na zdrowie”, czyli II B na edukacyjnej wycieczce w Olsztynie

Wysiłek fizyczny. Zdrowe odżywianie. Resuscytacja. Jak widzi człowiek po alkoholu i narkotykach. Czyli wycieczka klasy II B do Parku Naukowo-Technicznego w Olsztynie na lekcję biologii „Na zdrowie”, warsztaty tkackie w Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie oraz zabawa w Parku Trampolin.

Sylwia Dąbrowska

foto: uczniowie kl. II B

Dnia 8. listopada 2017 r. nasza klasa wybrała się na wycieczkę do Olsztyna. Naszym pierwszym celem był Park Naukowo-Technologiczny, w którym mieliśmy lekcje biologii pt.: „Na zdrowie”.  Naszym kolejnym celem był zamek. Podczas, gdy nauczyciel kupował bilety, my zwiedzaliśmy dziedziniec zamku. Wraz z przewodnikiem udaliśmy się na warsztaty tkackie. Ciekawe było to, że krosno na którym robiliśmy bransoletki było robione przez stolarza, a nie kupione w sklepie. Spodobało nam się tak bardzo, że postanowiliśmy kontynuować te zajęcia na lekcji wychowawczej.

Ostatnim punktem wycieczki była zabawa w Parku Trampolin. Bawiliśmy się świetnie, niestety mieliśmy na to tylko jedną godzinę. Zakończyliśmy naszą zabawę poprzez podrzut gąbek w powietrze. Będziemy ten wyjazd bardzo miło wspominać.